Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/libraries/cms/application/cms.php on line 464

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/libraries/joomla/updater/updater.php on line 275

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/libraries/joomla/updater/updater.php on line 275

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/libraries/joomla/updater/updater.php on line 300
Czas na jabłka z Europy

Warning: A non-numeric value encountered in /nowa/plugins/system/helix3/core/helix3.php on line 583

Warning: A non-numeric value encountered in /nowa/plugins/system/helix3/core/helix3.php on line 583

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /nowa/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 89

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 258

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 258

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 258

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nowa/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 258

Czas na jabłka z Europy

10 maja 2017 r. ARR zawarła ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej umowę na realizację kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy”, zaakceptowanej decyzją Komisji Europejskiej z 18 listopada 2016 r. Realizację działań w ramach kampanii zaplanowano na 2 lata. Będą one prowadzone na dwóch rynkach docelowych, tj. w Egipcie i Algierii.

Budżet kampanii wynosi 2 552 800,13 Euro, z czego kwota równa 2 040 320,10 Euro stanowi wkład UE.
Kampania pt. „Czas na jabłka z Europy” to pierwsza polska kampania realizowana zgodnie z wytycznymi nowej polityki promocyjnej UE i tym samym w oparciu o nowe unijne rozporządzenia, regulujące zasady realizacji programów w ramach mechanizmu WPR „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.
Strategia kampanii opiera się na działaniach B2B - budowaniu i utrzymaniu silnych relacji z partnerami handlowymi, wspieranych akcjami skierowanymi do konsumentów, czyli promocją w punktach sprzedaży, reklamą w mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz komunikacji publicznej. Komunikaty kampanii będą skupiać się na podkreślaniu wysokiej jakości, tradycji i ciągłości produkcji polskich jabłek objętych Chronionym Oznaczeniem Geograficznym „Jabłka grójeckie”, jak również europejskich jabłek.
Źródło: ARR